Nationale Bokbierdag

Marketing Campagne

Lutim is de Media Partner van de Nationale Bokbierdag. Wij zijn verantwoordelijk voor o.a. de PR, Marketing, Communicatie, Campagnes en (Social) Media.

Zo hebben we de Bierviltjesactie bedacht, waarbij je bij 50 ondernemers in Zutphen kon sparen voor een gratis Bokbierglas. De actie was een groot succes en alle 1000 gratis Bokbierglazen werden opgehaald bij Cinemajestic en VVV Zutphen (InZutphen).

Alle glazen werden ingepakt in samenwerking met Werk- & Zorgboerderij Cortenoever en de foto’s voor de 20.000 verspreide bierviltjes werden gemaakt door Francis de Beus Photography.

We ontwierpen en produceerden alle winkel- en kassaposters, flyers, bokbierdoosjes, win- en niet gewonnen-kaartjes en aankondigingsborden.

We hebben vele klanten blij gemaakt met gewonnen prijzen als munten, speciale Bokbierdag-tassen en andere merchandise.

We verzorgden de content voor de nieuwe website en alle social media kanalen en maakten hiervoor vele foto’s, video’s, teksten en grafische uitingen.

We maakten de prijslijsten, de huisregels, de horecabanners, de welkomstdoeken en we hadden een heus Lutim podium.

We verschenen in vele media en spraken heel veel ondernemers. Wij danken Stichting Nationale Bokbierdag voor het vertrouwen in Lutim en tot volgend jaar!

Share This

Door deze website te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close